L’Espai Gironès reafirma el suport al bàsquet gironí amb un nou conveni

L’objectiu és seguir sumant sinergies a favor del territori.

L’Espai Gironès i el Bàsquet Girona han signat un acord de col·laboració per reforçar el seu compromís amb el bàsquet femení de la ciutat de Girona i continuar sumant sinergies a favor de l’esport gironí en el territori. 

Durant catorze temporades, l’Espai Gironès ha estat fidel col·laborador de l’Uni Girona. Amb aquest nou acord es compleixen quinze temporades de suport ininterromput de l’Espai Gironès al bàsquet femení, estrenyent així els seus llaços amb aquest esport a la ciutat.

Com a part d’aquest conveni, el logotip de l’Espai Gironès tindrà visibilitat destacada en l’equipació de joc de l’equip femení concretament a la part posterior del pantaló, en les competicions de la Federació Espanyola de Bàsquet (FEB).

La signatura del conveni s’ha dut a terme al pavelló de Fontajau de Girona, i ha comptat amb la presència de la CEO del club, Stefi Batlle, i del gerent de l’Espai Gironès, Pau Jordà. 

Stefi Batlle, CEO del Bàsquet Girona destaca “renovar amb una empresa del territori és una veritable il·lusió. Valorem profundament el suport que han brindat a l’Uni Girona durant tants anys, i sobretot, agraïm la confiança que ens donen ara en el nou projecte del bàsquet gironí. Estem convençuts que aquesta col·laboració ens aportarà molts èxits i moltes alegries, i seguirem treballant per fer créixer i enfortir el bàsquet a la ciutat.

Per la seva banda, Pau Jordà, gerent de l’Espai Gironès, valora “un acord de continuïtat, molt positiu, donat que compartim els valors gironins de treball, formació i excel·lència, a més de reafirmar la nostra aposta pel bàsquet femení a la província de Girona. Enguany, aquest acord té més importància encara amb la integració dels dos clubs de referència d’aquest esport, i esperem que ens aporti molts èxits aquesta propera temporada”.

L’Espai Gironès col·labora amb un gran nombre d’accions adreçades a la població del seu entorn, a més de dur a terme convenis de col·laboració amb diferents entitats esportives. Aquesta acció s’emmarca dins aquest context de compromís amb el territori i els seus habitants, que donen també un suport constant i aposten per l’Espai Gironès com a centre comercial de referència. 

ESPAI GIRONÈS

L’Espai Gironès, que aquest any ha celebrat el seu vintè aniversari, va obrir les portes el 25 de maig del 2005 al Camí dels Carlins del Pla de Salt va ser el primer centre d’aquestes característiques a la demarcació de Girona. Hi treballen de manera directa més d’un miler de persones i indirectament dona feina a unes 2.500 persones més. 

Espai Gironès està situat en una zona d’expansió urbanística del municipi de Salt que limita amb Girona i al costat de l’autopista AP-7. L’excepcional ubicació del centre permet que la seva àrea d’influència directa sigui de 400.000 habitants i que pugui generar una afluència de més de sis milions i mig de visitants a l’any. 

Disposa de 46.000 metres quadrats de superfície de locals distribuïts en dues plantes on hi ha instal·lats operadors líders com Primark, Alcampo, Fnac, Starbucks, Odeón Multicines, Zara, Munich, Rituals, Drim, H&M, Levi’s, Bershka, Pull & Bear, MS Mode, Springfield, Mango, Alain Afflelou, JD Sports, Brighty&Co, entre d’altres. El centre comercial Espai Gironès compta amb 2.500 places d’aparcament gratuït.

MULTI SPAIN MANAGEMENT  

Multi Spain Management SA realitza la gestió integral del centre comercial que comprèn els serveis de gerència, gestió patrimonial i re-comercialització del mateix, construint relacions de confiança amb els arrendataris (de tots els sectors) i la propietat, alhora que fomenta la modernització i la reestructuració constant del centre comercial gràcies al control efectiu dels seus resultats.

Multi Spain Management pertany al grup Multi Corporation, empresa líder en el sector immobiliari, que en l’actualitat és propietari i/o gestiona centres comercials de gran qualitat a Europa i Turquia, incrementant el valor dels seus actius, convertint-los en un catalitzador del creixement econòmic i la regeneració social de les ciutats i regions on s’ubiquen.

Multi és propietari i / o gestiona 130 centres comercials, que reben 400 milions de visitants cada any, que gasten una quantitat estimada de 4.000 milions d’euros en més de 6.000 botigues, restaurants i zones d’oci en més de 2.000.000 m² SBA. Multi compta amb més de 650 professionals qualificats, que presten serveis de qualitat altament especialitzats en 14 països europeus, inclosa Turquia (on és la major empresa propietària i de gestió de centres comercials). Multi disposa d’un estudi d’arquitectura, T&T Design, que dissenya tots els conceptes arquitectònics i de desenvolupament urbanístic del grup amb un segell únic. Des de la seva fundació el 1982, els seus projectes han estat reconeguts internacionalment per la seva naturalesa innovadora, qualitat arquitectònica, sostenibilitat i profunda sensibilitat pels entorns locals treballant constantment en la gestió d’estratègies ambientals per reforçar la seva política de sostenibilitat incrementant l’ecoeficiència dels projectes.

Share

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *