Vine i queda’t fins el final

2016capcaleraweb-segonaAprofitant la parada per convocatòria de seleccions i que el proper partit a Fontajau és el diumenge 27 de Novembre contra el Perfumerías Avenida de Salamanca l’Spar Citylift Girona ha presentat la nova 犀利士
campanya d’abonats que té com a objectiu seguir creixent i superar la barrera dels 1.500 socis. Aquesta campanya s’emmarca també en el bon moment esportiu que està tenint el primer equip amb un balanç de 9 triomfs a la lliga i 3 a la Fiba Eurocup. La campanya, desenvolupada per l’empresa Up Brand comunicació està composada d’una part gràfica que es difondrà tan per mitjans tradicionals com 2.0 i xarxes socials té per lema “Vine i queda’t fins al final!” en referència directa al partit del dia 27. Vista la magnífica resposta de l’afició, amb més de 2.000 persones per partit a Fontajau, des del club es vol fer un esforç per tal que el pavelló llueixi una molt bona entrada aprofitant es tracta d’un dels millors partits de bàsquet femení que es pot veure en l’actualitat a tot l’estat.

Els preus de la campanya d’abonament són de 45 € amb possibilitat de triar seient numerat i de tenir accés a l’aparcament dels socis amb un accés més directe al pavelló. També hi ha la possibilitat d’adquirir un pack familiar de 4 carnets numerats pel preu total de 100 €. Des del club es recorda que el carnet de soci dóna accés a tots els partits de Lliga regular i Fiba Eurocup que l’equip jugui a casa a més dels possibles partits de play-off que hi pugui haver a final de temporada.

Per tal de recolzar aquesta part gràfica de la campanya, des del club també s’ha el.laborat un vídeo de 24 segons de durada (una possessió de pilota sencera) amb imatges reals de partits anteriors contra Salamanca amb la finalitat d’engrescar als aficionats perquè donin suport a l’equip.

Attachment