COMUNICAT: JORNADA 23 LF ENDESA

L’Spar Girona vol manifestar el seu profund malestar davant l’obligació imposada de jugar el partit de LFEndesa demà dissabte a les 16:00 hores, a causa de les conveniències de Teledeporte en fixar aquest horari, tot i haver-ho comunicat a la Federació Espanyola de Bàsquet (FEB) en el moment en què se’ns va notificar.

Resulta especialment preocupant que aquest partit es programi a menys de 48 hores d’haver disputat un enfrontament tan exigent com el de l’eliminatòria de quarts de final de l’EuroCup Women a Istanbul, seguit d’un ardu viatge fins a València. Aquestes decisions, que prioritzen els interessos d’una cadena de televisió, posen en risc la salut de les nostres jugadores i la integritat dels clubs, especialment davant el potencial de lesions a causa de la fatiga acumulada.

Si l’objectiu és professionalitzar la lliga femenina i generar un espectacle que ompli els pavellons i augmenti les audiències, és imperatiu considerar l’accessibilitat per al públic i garantir el descans adequat de les jugadores. Decididament, no podem permetre que decisions d’aquest tipus minvessin el benestar de les nostres esportistes i la qualitat de l’espectacle esportiu que busquem promoure.

L’Spar Girona insta a la FEB i als responsables de la programació de partits a reconsiderar aquest tipus de decisions i a treballar en conjunt per trobar solucions que equilibrin els interessos de tots els involucrats, garantint així una competició justa i segura per a tots.

Attachment