TEISA i l’Uni Girona amplien la seva vinculació fins al 2026

TEISA i l’Uni Girona amplien la seva vinculació fins al 2026

Amb aquest nou acord, vigent pel que queda d’aquesta temporada i les dues següents, s’ha renovat el disseny de l’autobús del primer equip.

La companyia d’autocars TEISA i el club de bàsquet Uni Girona han arribat a un acord per ampliar el seu compromís de vinculació, vigent des de fa gairebé dues dècades. Fruit d’aquesta entesa, que inclou aquesta temporada i dues més, fins al 2026, TEISA continua sent patrocinador i col·laborador del club. Una de les accions més destacades que s’han dut a terme és la renovació del disseny de l’autobús del primer equip per difondre la seva imatge arreu. Fins ara, es vinilava la part posterior i part dels dos laterals, però aquesta vegada s’ha donat una imatge integral de tot el vehicle. D’aquesta manera, la companyia seguirà sent el proveïdor de l’Uni durant els seus viatges per carretera per disputar partits corresponents a competicions nacionals i també internacionals.

El vincle entre TEISA i l’Uni Girona va néixer el 2005, l’any de fundació d’una entitat que es va crear a partir de la fusió del CE Santa Eugènia de Ter i el CB Vedruna. Entre els diferents punts forts d’aquesta entesa, destaca que l’equip utilitza en exclusiva el servei d’un autocar de l’empresa gironina. Aquest vehicle presenta un nou disseny respecte a les últimes temporades, més trencador i innovador. Combina els colors corporatius (el blanc i el vermell), al mateix temps que als laterals s’hi ha retolat l’escut, el logo del primer equip amb el patrocinador principal (Spar Girona), el lema ‘Som-hi Uni’ escrit amb lletres grosses i ben visibles i les imatges en grans dimensions de dues de les jugadores de la primera plantilla, Sandra Ygueravide i Marta Canella. A la part interior, l’autobús presenta tota mena de comoditats per encarar els desplaçaments llargs per carretera: taules, endolls, wifi, fileres de seients alineades, etc.

El club també cedeix un espai publicitari al pavelló de Fontajau amb el logo de TEISA, una doble tanca publicitària que està exposada de manera permanent durant tots els esdeveniments que es realitzen a la instal·lació amb l’Uni Girona com a protagonista.

Àlex Gilabert, director-gerent de TEISA declara que “renovar el conveni amb l’Uni és una satisfacció per TEISA. I fer-ho amb la presentació de la nova imatge de l’autocar, encara més. En un moment en el qual Girona està en la màxima atenció mediàtica per l’equip masculí de futbol, considerem imprescindible donar rellevància al conjunt femení de bàsquet de la nostra ciutat. S’ha de reconèixer el mèrit que té mantenir de manera continuada durant tots aquests anys l’equipa les competicions estatals i europees de màxim nivell. I TEISA intenta posar el seu granet de sorra per visualitzar-ho i prestigiar l’esport femení de casa nostra”.

Xavi Fernández, director general de l’Uni Girona, explica que “estem molt contents d’haver renovat la imatge d’aquest autocar de la companyia TEISA i de fer-ho amb tot l’equip i el patrocini d’On Turtle i Calsina Carré. Aquesta proposta ens defineix com a club i ens arrela encara més al territori. La nostra entitat no seria possible sense els nostres patrocinadors, alguns d’ells ben visibles en aquest nou vehicle”.

Attachment