CaixaBank reuneix a 40 nens i nenes de Girona per escoltar la història d’èxit esportiu de Laia Palau

CaixaBank reuneix a 40 nens i nenes de Girona per escoltar la història d’èxit esportiu de Laia Palau

  • CaixaBank, patrocinador i soci financer de l’UNI Girona, ha organitzat una trobada amb Laia Palau per apropar el club als seus aficionats, en línia amb un dels principals objectius del patrocini.
  • Durant la trobada, que ha tingut lloc a l’oficina Store La Creu de CaixaBank, els nens i nenes han pogut conèixer a la jugadora, xerrar amb ella sobre la seva trajectòria professional en el món de l’esport i compartir tots els dubtes i inquietuds.

40 nens i nenes han pogut gaudir de l’experiència exclusiva de compartir una tarda amb l’ex jugadora de basquet, Laia Palau, i actual directora tècnica de l’UNI Girona. Durant la jornada, Palau ha repassat la seva trajectòria personal i professional en el món de l’esport, ha detallat la seva nova etapa als despatxos i ha opinat sobre temes com a la igualtat de gènere al basquet.

L’acte forma part d’una de les múltiples activacions del patrocini entre CaixaBank i l’UNI Girona, del qual l’entitat financera és patrocinador oficial i soci financer del club.

Laia Palau, ha destacat durant la seva intervenció que “no canviaria ni una coma de la meva carrera ni em queda ninguna espina clavada, m’he centrat en no deshumanitzat el nostre treball perquè l’esport d’elit no està exempt de voracitat. Palau ha ressaltat que “la igualtat de gènere en el basquet no és un tema de bàsquet, és una qüestió social i de canviar estructures mentals”.

Durant la jornada, que ha comptat amb Josep Mª González, director territorial Catalunya de CaixaBank com amfitrió, els nens i nenes han pogut conèixer personalment a la jugadora; parlar amb ella durant una bona estona i preguntar per la situació actual de; consultar pel seu dia a dia com a jugadora professional que ha estat i conèixer els detalls del seu èxit; així com fer-se fotos amb ella.

CaixaBank, patrocinador de referència del bàsquet
Per a CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que ajuda a impartir valors que l’entitat comparteix amb el bàsquet com són el lideratge, l’esforç, la superació i el treball en equip.

Per tot això, CaixaBank aposta fermament per aquest esport, del que ja és una de les empreses patrocinadores de la selecció espanyola de bàsquet masculí i femení i soci de la Federació Espanyola de Bàsquet així com patrocinador principal de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat Física, amb l’objectiu d’impulsar el bàsquet en cadira de rodes. A més, CaixaBank és patrocinador d’onze equips de la Liga Endesa vinculat a les seves canteres i equips en categories de formació, sent el líder en patrocinis a la màxima competició.

En la seva estratègia de patrocini local per a generar notorietat en el territori d’influència, CaixaBank ha col·laborat amb els principals esdeveniments que s’han celebrat recentment al territori, tant professionals com amateurs, traslladant els valors de l’esport a tots els racons del país.

Prova d’això és el compromís amb el circuit Plaza 3×3 CaixaBank, el major circuit de bàsquet 3×3 al carrer que es disputa des de l’any 2012, una de les competicions de referència de l’esport base que ha congregat a més de 50.000 jugadors de totes les edats i rebut més de 300.000 visitants després de recórrer 43 ciutats espanyoles al llarg de la seva història.

Attachment